Öne Çıkanlar feto Çağatay Ulusoy emekli maaşına zam Türkiyenin aldığı ilk altın madalya Eski bakanın kızı intihar etti

Bu haber kez okundu.

Skandal hata! Yeni Asır ve Türkiye Gazetesi FETÖ'cü mü?

YOZGAT Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen FETÖ soruşturması için hazırlanan iddianamede tarihi bir hata yapıldığı ortaya çıktı. Medyada yer alan haberlere göre FETÖ'cü gazeteler ve televizyonlar listesi içerisinde Fetullahçı Terör Örgütü ile bağlantısı olmayan kurumların da bulunduğu ileri sürüldü. Skandal hata diye nitelenen listenin Yozgat Ağır Ceza Mahkemesine sunulduğu öğrenildi.

FETÖ'cü medya listesinde bulunan kurumlar arasında Yeni Şafak'ın TV Net televizyon kanalı, İhlas Grubunun Türkiye Gazetesi ve Turkuvaz Medya'nın bölgesel yayın organı Yeni Asır Gazetesi yer alıyor.

Yozgat'taki FETÖ iddianamesinde ayrıca Menzil ve Semerkand Grubuna bağlı radyo kanalları ile Nesil Yayın Grubu bünyesindeki Moral FM'in de Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) Paralel Devlet Yapılanması (PDY) bağlantılı gösterildiği iddia edildi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×